Copyright 2019 - Custom text here

Objektif Kualiti JPKN Cawangan Kota Marudu

Di dalam memberikan perkhidmatan meja bantuan, JPKN telah menetapkan objektif kualiti seperti berikut:-

1. Menyelesaikan masalah teknikal berkaitan ICT yang diterima dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dengan syarat perkakasan dan peralatan yang diperlukan adalah tersedia ada dan boleh digunakan.

2. Menyediakan laporan penyelesaian masalah teknikal berkaitan perkhidmatan rangkaian sisem komputer dan dikemukakan kepada pelanggan dalam tempoh tiga puluh (30) hari bekerja selepas permohonan diterima dengan syarat semua maklumat yang lengkap yang diperlukan telah dibekalkan oleh pelanggan.

3. Semua permohonan akan direkodkan dalam fail/buku log meja bantuan dan petugas untuk menangani permohonan akan dilantik dalam masa dua puluh empat (24) jam masa berkerja dari masa penerimaan permohonan.

Perkhidmatan

Perkhidmatan meja bantuan meliputi perkara berikut:-

1. Perkhidmatan Pembaikan Peralatan ICT

2. Perkhidmatan Pembaikan Rangkaian ICT

3. Perkhidmatan Pembaikan Sistem Aplikasi

Carta Aliran Perkhidmatan Meja Bantuan Dan Rekod Kualiti Berkaitan

Hakcipta Terpelihara @ 2017

Jabatan Perkhidmatan Kerajaan Negeri Cawangan Kota Marudu

 

Paparan terbaik menggunakan resolusi 1024 x 768, pelayar IE8, Mozilla Firefox, Google Chrome

 

Tarikh Kemaskini

07 Januari 2019

NOTIS PENAFIAN

Jabatan Perkhidmatan Kerajaan Negeri Cawangan Kota Marudu tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian atau kerosakan yang dialami disebabkan penggunaan sebarang maklumat yang terdapat di dalam web ini.

HUBUNGI KAMI

Sebarang pertanyaan/nasihat boleh hubungi kami melalui:

No.Tel & Faks : 088 - 662 051