Copyright 2019 - Custom text here

Objektif Kualiti

Di dalam memberikan perkhidmatan multimedia, JPKN telah menetapkan objektif kualiti seperti di bawah:-

1. Menyediakan sekurang-kurangnya cadangan sistem multimedia atau prototaip sistem multimedia yang menepati keperluan input yang telah dikenalpasti sekurang-kurangnya dua puluh satu (21) hari bekerja sebelum acara sebenar.

2. Melakukan prebiu sistem multimedia kepada pelanggan untuk mendapat maklumbalas dan cadangan penambahbaikan sekurangkurangnya empat belas (14) hari bekerja sebelum acara sebenar.

3. Melakukan pembetulan ke atas sistem multimedia berdasarkan kepada cadangan penambahbaikan pelanggan dan mengadakan prebiu akhir sekurang-kurangnya tujuh (7) hari bekerja sebelum acara sebenar.

Carta Makro Prosedur Perkhidmatan Multimedia

Proses Perkhidmatan Multimedia 

Proses Pemulangan Peralatan multimedia 

Hakcipta Terpelihara @ 2017

Jabatan Perkhidmatan Komputer Negeri Cawangan Kota Marudu

 

Paparan terbaik menggunakan resolusi 1024 x 768, pelayar IE8, Mozilla Firefox, Google Chrome

 

Tarikh Kemaskini

10 September 2019 (Selasa)

NOTIS PENAFIAN

Jabatan Perkhidmatan Komputer Negeri Cawangan Kota Marudu tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian atau kerosakan yang dialami disebabkan penggunaan sebarang maklumat yang terdapat di dalam web ini.

HUBUNGI KAMI

Sebarang pertanyaan/nasihat boleh hubungi kami melalui:

No.Tel & Faks : 088 - 662 051